lördag 10 september 2016

Hur svårt kan det vara

I Madrid igen på tjänsteresa.
Jag lyckades pricka i den varmaste veckan på 50 år.
Tur att vi fått igång luft-konditioneringen på tåget.
Nu längtar jag hem, de verkar ha en fantastisk sensommar hemma.
Anders skickade snapshats från sommarhuset, han hade till och med badat.

När jag kommer hem skall jag försöka få till det lilla all-rummet på övervåningen.

Jag skall köpa in hyllor och så skall en ny TV inköpas som
skall upp på väggen.
Lite inspiration och målbilder.

Källa: Alice Burke

Källa Amazedmag

Källa: Augustifamiljen

Källa: Cocola Pine Design

Källa Interior junkie

Ja som synes skall det var 2-3 hyllor. 
Det blir nog en tur till IKEA.
Kanske en låg Billy bokhylla eller hyllplan med konsoller.
Nu skall det bli av.

Inga kommentarer: