lördag 4 juni 2016

Välkommen helg

Efter en av de mest hysteriska arbetsveckor jag någonsin haft
så känns den här helgen extra välkommen. Jag jobbade till klockan 21.30 
igår för att få ihop en ny mjukvaru-release som skall testas under helgen. 

Vi brukar åka ut till stugan på fredag kväll men 
det blev idag morse istället.
Det känns verkligen som att lämna vardagen baksom sig
när man kommer ut hit.


Min weekendbag, skepp ohoj.

Min signaturbild med nyklippt gräsmatta.
Våra små hus som startade mitt bloggande.

Och så min osexiga gräsklippare som startar som en klocka 
varje vår. Jag har bestämt att när den lägger av blir det en robot.

Och nu tyckte någon att det var slutflaggat med svenska
färgerna.

Så nu blir det två dagar med norskflaggat 
innan den stora gulblå fanan åker upp.

Den norska är fin den också, bara inte lika fin.
Nu blir det grillat, entrecote och vårens primörer.
Mums, undrar om det går att sitta ute, det är lite svalare idag.

Inga kommentarer: