tisdag 2 april 2013

Längtar efter nya vårkläder

Nu när jag kommit hem från fjällen så blir min längtan efter nya vårkläder stark.
Jag gick in på polyvore och satte ihop följande combos
 Degaine Boyfriend Jeans
Braided Fringe Hobo Bag
Floral Cross Tee
Milestone MELVINA Leather jacket
Makemechic
Frank Eileen "Barry" Dark Rose Button Front Shirt (Dark Rose)
Tom Tailor Polo Team Trousers
Mulberry The Alexa leather satchel
KG Kurt Geiger Admire Pink

Den översta combon är mest mej men ibland önskar jag att
 jag var lite mer som den nedersta outfitten!

1 kommentar:

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Åsa!

Hoppas påsken varit god. Härliga bilder på er på fjället! Snygga outfits du satt ihop, vingla omkring på höga klackar är inte min grej men ibland önskar jag att jag kunde :)

Ha en bra start på nya veckan och månaden!

Kram