måndag 14 januari 2013

Skaffat mig en egen PT



Här är han, Mike Deibler.
Han har lagt upp ett träningsprogram som sträcker sig 3 månader framöver.
Idag coachade han mig genom ett 30 minuter intervallpass.

Så här ser träningsprogrammet ut i Januari.

Här inne bor Mike, nej jag skojar bara. Jag har skaffat en jättebra App till min Samsung S3 och så fick jag denna mobilhållare. Så nu aktiverar jag dagen träningsprogram och så coachar Mike mig genom hela passet. Allt data om passet sparas i mobilen, som t.ex hur långt jag har sprungit, hur kuperat spåret är, en karta över turen, hur många kilocalorier som gått åt etc, bra va! Håll tummarna föra att jag orkar mig igenom 3 månader, jag skall hålla er uppdaterade.

I söndags var vi ute en sväng till Ö:n i det underbara vädret.
 Molly var naturligtvis med.
 Nya bryggan vid land är mer än halvklar, nästa helg blir det bryggjobb med Ö-grannarna. Kul jag ser fram emot att träffa alla.
Våra appleträd behövde minimeras lite. Kommer ni ihåg i våras då såg det ut så här.


1 kommentar:

Sanna - My Blueberry House sa...

Men hoppsan vilken snygging.. ;))

Jösses vad duktig du är!! Lycka till med träningsprogrammet. Jag skulle nog behöva en fysisk person med piska ståendes bredvid, haha, om jag skulle ro iland med det där. I know myself.. ;)

Vacker bild på äppelträdet, nu längtar jag till vi får värme.

Kram Sanna