fredag 30 november 2012

Älskar brunt

Snart skall jag iväg på julfest med jobbet. Jag hinner med ett snabbt blogginlägg innan.
Just nu är det mycket brunt i min garderob. Senaste inköpet (i Bejing) var denna härliga bruna jackan. Den är så varm och skön jag har bara en t-shirt under på morgonprommenaden med Molly.
Mössan köpte jag förra hösten också den i min favoritfärg, brunt. Jackan får jag inte ha helt för mig själv, O har lånat den några gånger men det är helt OK!


Undrar om man plockar bort bilder från Picasa om de försvinner från bloggen? Någon som vet?

2 kommentarer:

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Åsa,

Välkommen hem! Snygg jacka du shoppade. Varm o skön till vinterpromenaderna framöver :)

Har du kollat Picasa webbalbum? Längst ner på sidan står hur mycket utrymme som finns kvar och hur du gör för att få mer. Jag har aldrig betalat för mer utrymme.. det finns något sätt att kringgå det har jag läst hos andra, men jag minns inte riktigt hur. Kanske bloggen "fixa din blogspot" har tips? Jag fick automatiskt mer genom att starta en till blogg (den är min mammas men står på mitt konto..) tror iaf att det var så. Än har jag inte råkat ut för dilemmat. Det är ju tråkigt att behöva radera foton från bloggen för att få mer plats som jag hört att många gjort.

Ha en kul julfest och fin helg!
Kram Sanna

Tant Åsa sa...

Tack snälla Sanna för tipsen, jag skall försöka med att starta en till blogg!
Hälsningar Åsa