lördag 28 januari 2012

Nytt projekt sommarhuset

Idag fick jag äntligen prova mitt lilla projekt i sommarhuset. Jag har varit sugen på att köpa Bemz snygga överdrag till min Lillbergssoffa i Sommarhuset. 

Men jag tyckte att priset var lite i saftigaste laget. Så istället gick jag till det stora varuhuset och köpte ett kraftigt bommulstyg. Jag sprättade upp det gamal tyget för att använda som mall.

Men eftersom kuddarna var kvar i sommarhuset så har jag inte kunnat testa dem på. Så det var lite pirrigt idag när jag gick över isen, skulle de passa?
Före
Efter

Närbild

 Efter lite ommöblering, oooooops måste nog anpassa omgivningen lite till det nya tyget.



1 kommentar:

Sanna - My Blueberry House sa...

Men jösses! Så snyggt det blev! Vad duktig du är som sytt själv. Bemz har mycket fina tyger men priset får mig alltid att backa.

-Sanna