tisdag 8 februari 2011

Nästan återhämtad

Oj, oj helgen var inte att leka med. Maken pysslade med sitt projekt och O och Lilla H hade en sådan där helg då de skulle skjutsas överallt....
Jag bodde nästan i bilen både lördag och söndag. Men nu börjar jag komma ikapp, jag skulle vilja ha lite mer tid hemma för nu börjar det gro igen lite, det ser man tydligt när solen tittar fram allt längre stunder. Framför allt fönstren skulle behöva sig en omgång, kanske till helgen...
Mina klena rangliga pärlor.

1 kommentar:

Sanna - My Blueberry House sa...

Ja ibland känns det som man bedriver taxiverksamhet här haha! Söta pärlhyacinter du har. Just nu vräker snön ner och det är riktigt busväder här. Våren lär vänta på sig i år också - fast å andra sidan är det ju faktiskt bara februari än! ;)

Nu har jag kommit till skott och lagt mig som följare till din blogg!

Trevlig helg!
Kram Sanna